هیونننننننننن


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

ولین باری که یوهی توی یه تبلیغ بازی کرد همکارش هیون جونگ بود

توی یه صحنه باید دستای همو میگیرفتن و شروع به دویدن میکردن

از قضا توی پشت صحنه یکی از دوستای یوهی که طرفدار هیون جونگ بود هم فعالیت میکرد و خیلی به

یوهی که قراربود این صحنه رو با هیون داشته باشه حسودیش میشد و یوهی هم خیلی اذیتش میکرد
تااینکه فیلمبرداری شروع میشه...یوهی دست هیون رو میگیره منتظر می ایسته.یهو چشمش به اون

دوستش میخوره که ایستاده وداره میخنده.یوهی هم بی اختیار یهو میپرسه:خوشحالی؟

همون لحظه هیون برمیگرده یه نگاه عجیب میندازه(هیون فکر میکنه که یوهی فکر کرده هیون از بودن

بااون خوشحاله واین جمله رو خطاب به اون گفته)

هیون دراونجا تو دلش میگه که:خیلی خوشحالم(خیلیییییییییییییییییی.........)

یوهی میگه من همون زمان جذابیت مردونه هیون رو حس کردم و فکرکردم که همه بازیگرا باید اینقدر

خوشگل باشن.(پررووووووووووووووووو)

هیون هم میگفت تو موقع اون صحنه ها قلبم تند تند میزد(هیونننننننننننننننننننن)

مجری هم دراومد پرسید:مگه شما دوتا تو صحنه چیکار میکردین؟(عاشقتم مجری جان)
 
--------------------
طبق گفته هیون...یوهی یکی از استایل های مورد علاقشه(من درمرحله مرگ هستمممم)
--------------------
البته اینا اتفاقاتی بود که اینا تعریف کردن.ولی به طور کلی توی صحنه فیلمبرداری هیچ صحبتی بین این

دوتا صورت نگرفت.هیون وقتی میاد یک کلمه فقط میگه سلام و چیز دیگه ای نمیگه و بعد فیلمبرداری

شروع میشه.بعد از اون بود که توی برنامه این حرفا و احساساتشون رو میگن.(فاتحه این  جانبو روبخونین)

یوهی دراینباره بعدا میگه که من چون به حرف نزدن هیون عادت کرده بودم وقتی توی تبلیغ بعدیم با لی

مین هو کار کردم اون اومد پیشم و سعی کرد که باهام حرف بزنه اما من محل نذاشتم و میخوام بخاطر این عذرخواهی کنم(هه هه هه)

                       

میرمممممممممممممممممممم میرمممممممممممممممممم میرممممممممممممممممممم بدون

وداعععععععع........................


نظرات شما عزیزان:

1280
ساعت21:50---16 ارديبهشت 1392
وای این یوهی چه قدر پررررروئه

من که هم توی اینجا هم توی سریال تو زیبایی ازش متنفر بودم و هستم

من هم هیون رو دوست دارم هم مین هو

ولی هیون رو بیشتر

تو چی؟پاسخ: موافقم دوستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, ♥ 16:9 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ